Emilia Irene

Önskelista
Kära Tomten, i år önskar jag mig detta:
 
1. En svart fjällräven kånken med läderdetaljer.
2. Kameratillbehör. Skulle bland annat behöva en blixt och reflexskärmar.
3. Bob. En stor minion-mjukis som hittas på citymarket ^___^
4. En Daniel Wellington klocka.
 
OCH 
 
5. Ett presentkort till Pentik så jag kan fylla på min servis med det som fattas.
6. Inredning. Allra helst vill jag ha en stringhylla.
 
 
Embla Sofia - Blivande mamma

Åh jag älskar Minionen! Var hittade man den? Citymarket?

Svar: Visst är den himla söt! Lånade dock bara bilden från google då jag inte hittade den på någon hemsida. Men leksaken är samma figur och lika härlig. Citymarket skulle man kunna säga är Finlands motsvarighet till Maxi. Men kanske man skulle hitta den på BR, ToysRus eller någon annan leksaksaffär också? Kostar runt 500 kr
emiliairene

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress